شعارهای انتخاباتی کاندیداها بر پایه اعانه و صدقه استوار است - کراپ‌شده

رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: شعارهای انتخاباتی کاندیداها ریاست جمهوری بر پایه اعانه و صدقه استوار است که این موضوع برای آینده کشور خوب نیست.

به گزارش مشرق، غلامحسین شافعی امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی گفت: علیرغم همه مسائلی که سال گذشته برای بخش خصوصی اتفاق افتاد و علیرغم اینکه بخش خصوصی با اعمال شاقه به کار خود ادامه داد به جرات می‌گویم که در اداره اقتصاد کشور بخش خصوصی نقش اساسی ایفا کرد. 

رئیس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: علیرغم همه اتفاقات امیدواریم انتخابات پرشوری داشته باشیم و میزان مشارکت در انتخابات بالا باشد و خوشحال هستیم که می‌بینیم که اکثر شعارهای انتخاباتی جنبه اقتصادی دارد اما بسیار ناراحتیم از نوع شعارهایی که بیان می‌شود زیرا  این شعارها اقتصادی بر مبنای صدقه‌ای و اعانه‌ای استوار است که این موضوع برای آینده کشور خوب نیست و لذا دعا می‌کنیم که آنچه خیر مملکت است پیش آید. 

وی افزود: امیدواریم با تغییر نگاه‌هایی که به وجود آمده سال پیش رو سال خوبی باشد.

شافعی همچنین بااشاره به تصمیمات وزیر اقتصاد در مورد اخذ مالیات بیان داشت: اینکه مالیات در حوزه‌های مالیاتی واحدهای استان‌ها دریافت شود اتفاق بسیار خوبی است و به عدالت مالیاتی بسیار کمک می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    0 0
    اگه بيت المال بره به جیب این آقا و اعضای مفسد اتاق بازرگانی اشکال ندارد اگر میلیاردها تومن فولاد و شکر و سیمان و میلگرد ودانه های روغنی و چه چه رو یه عده مافیا بخورند هیچ اشکالی ندارد ولی اگه همون ها مساوی بین مردم تقسیم شود همون مافیا میگن صدقه پروری... این اسمش صدقه نیست عین عدالت است و هر کس به اینها میگه صدقه بدانید خودش جزو اون دزد ها است...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس